Новини

Новий сертифікат для термінального обладнання марки SymLink моноблок AS-600
Компанією отримано новий сертифікат від ПрАТ «Український процесінговий центр», що надає...
Отримано постійний сертифікат ПрАТ «Український процесінговий центр».
Компанією отримано постійний сертифікат, що підтверджує право проводити операції з використанням...
Термінали «SymLink» сертифіковано ПрАТ «Український процесінговий центр».
Успішно завершено сертифікаційне тестування на сумісність POS-термінальних рішень з процесинговою системою TPII,...
Всі новини

Мобільний банкінг у стадії буму

мобильный-банкингОнлайн-банкінгом у США сьогодні користується понад 50% дорослих людей, проте його зростання поступово сповільнюється. Мобільний банкінг, навпаки, розвивається все стрімкіше.

Дослідницька група Pew Research Center провела велике опитування серед жителів США, щоб з'ясувати їхнє ставлення до онлайн- і мобільного банкінгу. За результатами дослідження 51% дорослого населення США на даний момент користується послугами онлайн-банкінгу. Це становить приблизно 61% від загального числа користувачів інтернету в країні.

Проте, аналітики відзначають, що освоєння інтернет-банкінгу сповільнилося в останні роки. Мобільний банкінг, навпаки, переживає бум: число його користувачів подвоїлася. Так, за результатами опитування, 35% власників мобільних пристроїв сьогодні користуються мобільними клієнтами банків. Два роки тому ця цифра становила лише 18 %.

Онлайн-банкінг в цілому популярний серед всіх верств населення, однак найбільше він імпонує людям з доходом більше $ 75 тис. на рік - серед них послугами інтернет - банків користуються 75 % опитаних. Серед населення з доходом менше $ 30 тис. на рік онлайн-банкінг виявився менш популярним - ним користуються не більше 48 % респондентів цієї категорії.

Мобільний банкінг дещо менш популярний серед людей з низьким рівнем доходу, але настільки ж сильно імпонує групі з доходом між $ 50 тис. і $ 75 тис. на рік і більше. Серед забезпечених американців мобільним банкінгом користуються від 44-45%, говориться в дослідженні.

Звернули увагу аналітики і на рівень освіти користувачів онлайн-банкінгу. Розрив тут виявився значно більше: так, 75 % людей з вищою освітою користуються послугами банківських інтернет-клієнтів, в той час як серед людей без вищої освіти таких лише 30%. Втім, мобільний банкінг в цьому плані виявився куди демократичніше: ним користується 41 % людей з вищою освітою і 27 % людей без нього.